Wednesday, September 23, 2009

Her kommer noen nye bilder! Har vært på road trip igjen, denne gangen østover, til Hyden og Wave Rock. Det er et fjell, eller fjellvegg, som utrolig nok ser ut som en bølge. Ganske imponerende faktisk!:) Utrolig hva vær og vind kan gjøre med naturen! Hehe...

Jeg i praksis om dagen, det går veldig bra faktisk! Jeg er på nyfødt og trives godt! Har også sett på keisersnitt og skulle egentlig få med meg en vanlig fødsel også..men hun jeg fulgte ble aldri mer enn 4 cm på de 8 timene jeg var på jobb..stakkars dame. 2 dager igjen nå før en uke fri! Og i morgen kommer Martin, så da skal jeg i alle fall nyte ferie!! Utrolig at jeg har vært her i over 10 uker allerede..synes faktisk tiden har gått fort!

Været er vel ennå ikke noe å skryte av, desverre. Men i helgen er det meldt strålende sol og 25 grader!! Så jeg krysser fingerene for at det snur nå!:) Kjenner at det skal bli godt med litt sol og varme..:)

Ellers er alt bra her, ingenting å klage på for tiden! Selv om skole og praksis tar mye av tiden, har jeg også tid, eller tar meg tid, til å ha litt fri også, det må til!:)

Puss puss

No comments:

Post a Comment