Tuesday, September 1, 2009

En liten oppdatering! Har ikke skjedd så mye her i det siste, skolen tar mye av tiden min. Malin har vært en uke i Alice Springs og Darwin og jeg har da vært alene hjemme. Deilig!! Hehe..har hatt det fint, men var jammen godt å få henne hjem igjen på søndag! Ellers så hadde jeg clinical skills assessment i går. Var ganske nervøs, men det gikk fint! Jeg stod! Best one today sa sensoren min...hehe...;)

Ellers så går det mye i oppgaveskriving for tiden. Og om 2 uker er jeg i praksis, så er litt som må forberedes til det også. Gleder meg til å kose med babyene da!;) Om 3 uker og 2 dager kommer Martin! Det blir fantastisk godt kjenner jeg. Litt for lenge siden jeg har sett han nå.

Flybilletter til Sydney er kjøpt og hotel er bestilt, så Mamma, Pappa, Oddvar og jeg er nå klare for østkysten også! Dette blir bra!

Alt er bra her, kommet litt mer inn i ting, så føler det går litt lettere nå!;)

Mange klemmer

1 comment:

  1. Når skal du til Sydney? Syns dere skal ta dere en tur ned til Melbourne også da;) Har det blitt varmt i Perth enda eller? I går hadde vi en kjempefin dag med nesten 30 grader. Det var såå deilig! Men er jo ikke så varmt hele tiden da. Ligger vel på sånn 18. Klem

    ReplyDelete