Monday, November 16, 2009

Jeeee! Da har jeg endelig sommerferie! Eller egentlig er det vel juleferie, men for øyeblikket og de neste 2 ukene er det i alle fall sommer!!! :) Hadde siste eksamen i dag, begge var vanskelige, men håper jeg står. Det er det som er planen..hehe..

Hadde jo Lene på besøk i 2 uker, det var superkoselig! Da vi kom tilbake fra Margaret River hadde jeg lesedager, mens Katrine og Lene utforska både butikker og stranda! Sammen klarte vi også å forville oss inn i Perth Zoo og se alle mulige typer dyr, moro det!:) Vi var også på Britney Spears konsert! The circus...:) Hehe...det var utrolig moro! Ikke akkurat noe for den som absolutt vil at alle sanger skal synges live, men fy søren for et scene-show! Vi bestilte billetter, dusja og kom oss av gårde på under 1 time. Ikke verst for 3 jenter vel???

Nå står det noen late dager for tur. Jeg skal sove, lese bok (nei, ikke pensum!!!), ligge på stranda, shoppe, treffe noen venner fra Uni og bare kose meg!! Det blir deilig. På fredag kommer mamma, pappa og Oddvar. Det blir helt fantastisk koselig! Gleder meg masse til å få besøk av de. Da skal vi kose oss sammen!

Deilig med ferie, den skal nytes! Dette er vel kanskje siste oppdatering her fra andre siden av jorda, neste gang dere hører fra meg er jeg hjemme! Utrolig hvor tiden går..:)

No comments:

Post a Comment