Monday, July 27, 2009

Hei alle sammen!

Jeg er i Perth og skal studere sykepleie...jaja, dette kan bli spennende! Skolen begynte i dag, men foreløpig har jeg undervisning bare mandag, tirsdag og onsdag. Skal se om jeg kanskje må ha et fag til, men håper jeg slipper det!

Malin og jeg har funnet oss en fin liten leilighet i Scarborough, 7 min unna stranda. Det er ikke feil! Men for tiden er ikke stranda stedet jeg har lyst til å oppholde meg, det er kaldt her! Selv om sola er fremme noen dager, er det kaldt! Og andre dager når det regner og blåser er det veldig kaldt! Men når september kommer skal jeg fryde meg!:)

Skal prøve å holde dere oppdatert her, håper vi får internett hjemme denne uka, da skal det bli litt lettere. Nettet på skolen, hvis jeg vil bruke min data, er heller ustabilt.

Vi høres!:)

Klem Karianne

No comments:

Post a Comment